A Mercedes beárazta a valaha készült legerősebb S-osztályt, a 802 lóerős AMG-t
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A japán gyártó ismét szembe megy a konvenciókkal és akkor rukkol elő egy jókora dízelmotorral, amikor szinte minden riválisa teljes vállszélességgel az elektromos hajtás mellett áll ki. Teszten a keveset fogyasztó, remek orgánumú és nem is túl drága Mazda CX-60.
Érkezőben az olasz gyártó első villanyautója, melyről annyit már tudni lehet, hogy nem szabadidő-autó lesz.
Sok amerikai csak akkor vásárolna elektromos autót, ha a hatótávja elérné a 800 kilométert.
Az Aventador hibrid utódja tizenhárom vezetési üzemmóddal szolgál.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
A VW konszern olasz márkája rekordnyereségről és hosszú várakozási időről számolt be.
Az 1000 lóerőnél erősebb sportkocsiból nyitható tetejű és csak versenypályán használható változat is érkezik.
A stuttgarti gyártó bemutatta a GLC Coupé teljesen új második generációját.
A 4 literes biturbó V8-ra épülő hajtásláncban találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A normál mellett immár a kupés hangulatú felfrissített GLE is kapható hazánkban, akár 100 kilométert meghaladó elektromos hatótávval.
A független hazai újságírókat felvonultató szakmai zsűrin kívül a közönség is leadhatta a voksait. A jövő heti díjátadón Ken Block közel 700 lovas villanyautója is megtekinthető lesz, de mi már most mutatjuk a részletes eredményeket.
Első körben plugin hibridek érkeznek a Lamborghinitől, aztán pedig jön a gyártó első villanyautója.
A stuttgarti márka középkategóriás SUV-ja 269-381 lóerős hajtásláncokkal, kizárólag hibridként kapható.
Érkezőben az olasz gyártó minden korábbinál erősebb hibrid szupersportkocsija.
Látványos vonalvezetéssel támad a 4-es sorozatú BMW francia kihívójának tekinthető modell.
A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.
Magyarországon egyelőre drágább a 95-ös benzin a dízelautók üzemanyagánál.
A rengeteg karbonszálas elemmel megspékelt SF90 Spider 2,4 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100 km/h-ra.
Ősszel érkezik a tavaly debütált XM erősebb kivitele, melynek nyomatéka kereken 1000 Nm lesz.